Sagetes verbals

Speak of the moderns without contempt, and of the ancients without idolatry. (Lord Chesterfield)

diumenge, 1 de juny del 2008

Cafè, copa i puro


Tot i que per principi aquest blog dóna preferència absoluta a la música i als seus creadors, ja us avise que aquesta setmana hi tindran protagonisme els intèrprets. I per a començar, una proposta. Fa unes quantes anotacions que vaig esmentar el vídeo de Segiu Celebidachi, àlies Celibidache (o Celi per als amics) amb el retorn a la Filharmònica de Berlín, assajant la Setena de Bruckner. Willy Brandt li ho va demanar, i ell hi va accedir. Doncs bé: he aconseguit, amb màgia negra, la gravació d'àudio (amb molt bon so) d'aquell concert, publicat primer en LaserDisc i després comercialitzat en forma de CD per algunes cases de poca difusió. Si us agrada la música de Bruckner, si us estimeu aquesta obra fabulosa i sou admiradors de l'art incomparable de Celi, prepareu-vos cafè, copa i puro. L'ocasió s'ho val. La meua opinió? Ja us ho podeu imaginar. No tinc paraules per a descriure aquest viatge dantesc del cel a l'infern, amb bitllet d'anada i tornada. Us en deixe ací el primer moviment i, si en voleu més, ja ho demanareu...
http://rapidshare.com/files/119381749/01._I._Allegro_Moderato.mp3

1 comentari:

Anònim ha dit...

doncs ja pots començar a preparar els altres moviments!!

encara no he escoltat el primer, perquè em sembla que em doldria molt escoltar només el primer i no poder seguir l'obra, o sigui que quan la tingui sencera (amb la teva venia) em prepararé el cafè, la copa i un puro de pam i mig i em dedicaré en cos i ànima a baixar a les profunditats brucknerianes.

una abraçada i gràcies pel regalet
J.