Sagetes verbals

Speak of the moderns without contempt, and of the ancients without idolatry. (Lord Chesterfield)

dimarts, 22 de març del 2011

El regal de la setmana

Les dues cares de Janus. No res, dues racions de records personals.



4 comentaris:

Cap de fibló ha dit...

Gràcies, company. La segona peça m'ha foradat l'ànima (això que no tenim). Quant de sentiment concentrat, mecaguenlaputa.

Guillem Calaforra ha dit...

M'alegre que t'haja agradat. A mi, entre altres coses, m'evoca el final d'El dia del sonat, pel·lícula que tinc gravada en el subconscient per raons autobiogràfiques.

Francisco López Martín ha dit...

En tiempos, acaricié la idea de hacer un recital con los "Preludios" de Chopin y poemas de Bécquer. Incluso llegué a contactar con un pianista... Este preludio lo tenía yo emparejado con "Volverán las oscuras golondrinas / en tu balcón sus nidos a colgar...". Sueños de juventud (un tanto cursis, desde luego, aunque a mí ni Bécquer ni Chopin, individualmente, me lo parecen). También me trae a la cabeza Jane B. (http://www.youtube.com/watch?v=bbUUwJxpW88) de Gaisnbourg, con la voz de gato escaldado de Jane Birkin (recuerdo nada siniestro -pese a que entiendo que a muchos les revuelva el estómago-, a diferencia de las tropelías de un Luis Cobos, que me cuesta apartar de la cabeza al oír los originales que arruinó). Sobre Liszt, mira, yo disfruto con él como un enano. ¡Qué le voy a hacer, si soy omnívoro!

Guillem Calaforra ha dit...

Ser omnívor està molt bé, què collons! Jo també ho sóc!